Gestió 24/7: Tecnologia és sinònim d’immediatesa i seguretat a l’hora de controlar tots els tràmits
A grup Housfy et farem un regal de Nadal avançat: posar el focus en la utilitat de la tecnologia pel propietari.
Vols empoderar-te? No ho dubtis, llegeix-nos.
La tecnologia: oportunitat de sumar velocitat a l'expertesa del nostre equip humà
La definició de la Real Academia Española de tecnologia és: "Conjunt de teories i tècniques que permeten l'aprofitament pràctic del coneixement científic".
A Grup Housfy, experimentem l’enorme potencial de la tecnologia. Gràcies a ella millorarem la teva experiència com a client:
- Evita perdre temps: Ho fa en reduint a mínims el "cost de transacció" derivat de la recerca de dades per part del nostre equip.
- És molt ràpida agrupant i mostrant la informació.
He de renunciar a la proximitat de l’atenció humana?
De cap manera. Les virtuts de tècnica i atenció humana es potencien mútuament en benefici teu. Sabem que estar acompanyat d’un expert capaç d’intuir tots els implícits que hi ha a les teves preguntes i a la teva comunicació no verbal t'aporta valor afegit. Per això, tant abans de l'establiment del contracte amb el llogater com mentre aquest es redacta, serem presencialment amb tu.
L’acord que formalitza el lloguer és fonamental donades les seves quatre característiques:
1. És un document legal.
2. Amb valor probatori.
3. Les seves clàusules estableixen obligacions vinculants.
4. L’incompliment d'una condició vinculant pot ser denunciat davant un jutge per la part que surti perjudicada.
Per aquest motiu durant tot el temps de vigència del contracte (cinc anys per a les persones físiques i set per a les jurídiques) has de poder localitzar-lo. Amb aquesta prioritat ben present, has de quedar-te'n una còpia signada i desar-lo on no es pugui traspaperar.
Més enllà d’aquesta essencial gestió, al Grup Housfy sempre:
- Respondrà tots els teus dubtes.
- T'assessorarà.
- Vetllarà pels teus actius.
- D’acord amb les teves expectatives, pentinarà el mercat a la recerca de noves oportunitats.
Sis gestions al teu abast gràcies a la nostra app
1. La consulta del teu contracte de lloguer signat: Poder revisar-lo amb calma no té preu.
2. La descàrrega del contracte de lloguer: Estàs angoixat perquè l'has perdut? La nostra app et dona l’opció d’accedir a una còpia electrònica.
3. Assegurar-te que efectivament has cobrat tot el lloguer: Aquesta és la preocupació principal de qualsevol arrendador. L'app monitora aquesta operació, a més, pots veure l'abonament al teu compte corrent.
4. Consultar quants diners has abonat en concepte de quota de la comunitat.
5. Crear noves incidències.
6. Revisar quin és l'estat actual de cadascuna: ho pots fer al lloc que desitgis i al moment oportú, per això parlem de “Gestió 24/7”.
És el que hem anunciat: deixem a punt la tecnologia pel propietari.
Davant contratemps al pis o a la comunitat de propietaris empatitzem amb tu i posem a la teva disposició el departament d’incidències
La nostra companya Lola Ferrando del departament d'incidències en detalla les tres més usuals:
- Filtracions, per exemple, a causa d’una pluja abundant.
- Pèrdua o trencament de les claus.
- Avaries a l'ascensor: Dificulten pujar les bosses de la compra a casa i, quan tens problemes de mobilitat, no comptar amb l'elevador frena la teva autonomia.
Quan ets la persona directament afectada per una incidència -o un altre veí que també ho és- tots experimentem emocions:
- Estrès: En preguntar-nos si el dany és responsabilitat privativa o de la comunitat (depent de la resposta variarà qui ha d’assumir-ne el cost).
- Incertesa: En ignorar la solució tècnica.
- Vulnerabilitat: Davant una reparació tècnicament costosa.
- Enuig: Es precipita quan la situació s'allarga en el temps.
És en aquest moment quan contractar el servei d'atenció telefònica 24 hores a la comunitat és decisiu. Un cop tingueu el servei actiu:
- Dins l'horari d'oficina preguem que truqueu al: 932-005-979.
- A les restants hores si us plau marqueu el: 932-906-776.
La gestió 24/7: fonamental a l'hora de comercialitzar el teu producte immobiliari
Fins ara hem escrit sobre la tecnologia pel propietari, quines gestions et permet fer i hem destacat com t'ajuda el nostre equip. Arribats a aquest punt, imaginem que vols comercialitzar el teu pis, local o oficina recorda que aquest ha d'estar ben mantingut.
A propòsit d'aquesta necessitat és escaient, assenyalar que, segons la Generalitat de Catalunya1 abans d'entrar a viure a l’immoble, qualsevol llogater té dret a: "les reparacions, necessàries o de conservació, de les quals s'ha de fer càrrec el propietari (…) quan aquestes siguin de caràcter urgent, el llogater pot executar-les amb avís previ, i després el propietari pot restar-ne l'import del lloguer".
Qui ha d’abonar les quotes de comunitat corresponents a un pis quan aquest està llogat?
Cloem el text contestant la pregunta del titular, saber-la abans de signar el contracte de lloguer evita una cara confusió. Com a norma general quan l’immoble estigui llogat el responsable d'abonar les quotes de la comunitat serà el seu propietari. Això no serà sempre així: Quan les parts pactin lliurement una clàusula que exigeixi a l'inquilí la satisfacció de les quotes ordinàries2, el responsable del pagament serà el llogater. En aquest punt el nostre expert legal intervé categòric: “Les que mai es poden repercutir al llogater són les derrames extraordinàries”.
Grup Housfy, gràcies a la digitalització, converteix ser propietari en quelcom menys feixuc.
1: Font: https://habitatge.gencat.cat/ca/ambits/lloguer/drets-obligacions/
2: L'article 20 de la "Ley de Arrendamientos Urbanos" recull la possibilitat que el llogater pugui pagar, amb un acord explícit, les quotes de propietat - al Codi Civil Català no hi ha cap previsió -.