Llorenç Poles: "preservem la personalització i, de la mà de Finques Feliu, guanyem solidesa"

16 | 04 | 24
| Marca Feliu

El dimecres 3 d’abril de 2024 Finques Feliu vàrem inaugurar oficina a Badalona. Finques Feliu ha pogut adquirir la cartera de Finques Tapiol de la mà del 'Housfy group',

Aquest pas ens fa una especial il·lusió com equip humà, a banda d’aquest sentiment, a nivell empresarial consolida el nostre creixement a la segona corona metropolitana de Barcelona.

  1. Finques Feliu (d’ara endavant FF): Llorenç, com a ‘Team Leader’ a Feliu Badalona, quines tasques desenvoluparàs?

Llorenç Poles (d’ara endavant LP): Tenim clar que Badalona és una plaça important, on volem consolidar-nos com a un referent en l’administració de finques, no només en l'àmbit municipal, sinó a tot el Barcelonès i bona part del Maresme. Partim d’una cartera important, formada per tota mena de comunitats de propietaris, que hem de fer créixer i marcar una forma d’administrar propera i professional en tots els sentits.

  1. FF: Què pot esperar qualsevol client i, en concret aquell, que era gestionat sota la marca Finques Tapiol del desembarcament de Finques Feliu a la tercera ciutat catalana?

LP: Si bé és cert que fins ara, com a Tapiol, ja hi havia la inquietud de donar un tracte molt personal, totes les persones que formem l’equip de Finques Feliu a Badalona, mantenim aquest esperit, però a més, comptem amb tota l’expertesa en: processos de treball, suport informàtic digitalització i suport jurídic que la marca Finques Feliu pot oferir amb els seus més de 80 anys d’experiència oferint diferents serveis:

L'administració de comunitats de propietaris,

- La compra venda d'immobles

 - L'assessorament als clients 

Tota aquesta experiència i capacitat de gestió beneficiarà al client.

 

  1. FF: Finques Feliu acaba de remodelar l’oficina situada al carrer Conquesta, núm. 94 de Badalona. ¿Quines modificacions heu dut a terme? En què beneficiaran l’atenció al públic?

LP: En primer lloc, hem descongestionat l’espai i l’hem plantejat molt més obert. Hem unificat la zona de treball, hem millorat les comunicacions, i hem habilitat el que eren fins ara despatxos per convertir-los en sales de visita on poder donar una atenció personalitzada i propera. En definitiva, sense perdre la identitat, hem adaptat i modernitzat l’oficina fent compatibles dos aspectes que milloren "l'experiència client":

- La comoditat del client

- L’eficiència i majors dinàmiques del nostre equip de treball

 

  1. FF: Recentment, hem adquirit la cartera badalonina de “Fervaxter”. Quins canvis i avantatges tindran els clients pel fet de formar part de Finques Feliu, i, per tant, del ‘Housfy Group’

            LP: La incorporació de Fervaxter, de la mateixa manera que les pròximes, suposarà un posicionament de Finques Feliu a Badalona, aquesta operació ens farà ocupar un lloc destacat entre els grans administradors de la zona . Tant per nosaltres com per Fervaxter, aquestes incorporacions només suposen avantatges, ja que a les habilitats del nostre equip humà se suma el potencial econòmic que ens suposa formar part de Housfy Group- Ambdós elements son garanties per al propietari i per les mateixes comunitats pel que fa a:

- Digitalització

- Solidesa i lideratge de Finques Feliu

- Professionalitat

  1. FF: Quins són, si n’hi ha, els reptes específics en la gestió de comunitats de propietaris d’un grup gran amb aquesta capacitat de creixement?

LP: Tenim molt clar que el creixement que estem experimentant, pot semblar ràpid. Ara bé, l’estem aplicant sense perdre l’essència que és per a nosaltres el tracte molt personalitzat amb el client que ens permet conèixer les seves necessitats presents i anticipant-ne les futures.  Tot això sense perdre de vista que cal organitzar les nostres seus geogràfiques per tal que el creixement del grup sigui sinònim de fortalesa i estabilitat. En formar part d’un grup gran, serem capaços de:

- Poder oferir nous i millors serveis a tots els copropietaris

- Ser més competitius en els costos del manteniment dels edificis

A més de tot un seguit d'avantatges que només es poden aconseguir amb major capacitat tècnica, organitzativa així com amb el desenvolupament de nous serveis i oportunitats pels nostres clients.

  1. FF: Com està sent l’aclimatació dels clients procedents de “Tapiol” i  “Fervaxter” a la gestió i direcció de Finques Feliu com els seus nous administradors?

LP: Aquests processos sempre són complexos, penseu que sovint s’han d’integrar sistemes informàtics diferents o processos enfocats de diferent manera, fet que ens ha suposat un esforç titànic a l’equip de Tapiol. A data d’avui, però, ja podem parlar d’una integració completa, perquè la mirada ara ja està posada en el creixement.

En aquest punt, és on Fervaxter ens dona l’empenta que necessitàvem. Sincerament,  el tracte amb l’equip de Fervaxter és exquisit i  ens està facilitant moltíssim la feina, per la qual cosa intueixo que aquesta transició serà ràpida i, per davant de tot, beneficiosa pel client ara de la mà de Finques Feliu. 

Tot això sense perdre de vista el nostre objectiu principal: que tant els clients de Fervaxter com els de tota administració que s’incorpori i els propis del que era fins fa poc Tapiol, no sentin cap canvi si no és per millorar, i en això centrem els nostres esforços, en la idea que tot propietari tingui la sensació que encara està més acompanyat i assessorat que abans de qualsevol integració. En definitiva, en integrar-nos en un grup més gran guanyem:

- Escala empresarial

- Més capacitat per prestar un servei millor pel client

Moltíssimes gràcies Llorenç per concedir-nos part del teu temps. Estem segurs que aquesta entrevista ha estat força informativa per la nostra comunitat lectora. Per cert, vols accedir a la web de Finques Feliu? Som a una tecla de distància.